Miriam pôsobí ako docentka na Katedre regionálnych vied a manažmentu Ekonomickej fakulty TUKE. Vo výskume a výuke sa venuje manažmentu verejnej správy, udržateľnému mestskému rozvoju a ekonomike verejného sektora hlavne kultúry a vzdelávania. V pôsobení na univerzite je pre ňu dôležité venovať sa kvalite vysokoškolského vzdelávania, podpore rovnosti, inklúzie a angažovanosti. V snahe inovovať a zlepšovať svoje pedagogické zručnosti sa zúčastnila na Letnej škole Komenského inštitútu v rokoch 2019 a 2020, spoluiniciovala vznik Inšpiračného klubu na EkF, viedla projekt KEGA zameraný na holistické vzdelávanie učiteľov na fakulte a v lete 2023 úspešne absolvovala certifikovaný kurz Harvard BOK Higher Education Teaching Certificate.
Yucel joined academia in 2008 and has teaching experience in various subjects such as International Business, Human Resource Management and leadership subjects. He is the Development Manager for Aviation Business and Digital Business Innovations in the international program at the Porvoo Campus at the Haaga Helia University of Applied Science. He has been involved in such projects as curriculum development at the campus level and DP planning on various occasions such as DPs in Sales and Marketing, International Business, Aviation Business, and Digital Business Innovations, working as the PM in most of them. Yucel received his PhD from the University of Westminster. In his dissertation, he explored the potential of self-managed project teams to develop collective leadership capacity.
V roku 2009 ukončila tretí stupeň vzdelávania v odbore Teória vyučovania matematiky na Prírodovedeckej fakulte UPJŠ v Košiciach. Momentálne pôsobí ako docentka na Fakulte baníctva, ekológie, riadenia a geotechnológií Technickej univerzity v Košiciach, kde zabezpečuje výučbu predmetov s matematických obsahom. Odborne sa venuje sa didaktike vysokoškolskej matematiky, predovšetkým modernizácií vyučovacieho procesu na báze active learning a implementácií moderných technológií do procesu. Jej základným učiteľským krédom je: „Učím študentov matematike a vediem ich cestou poznania tohto metajazyka.“
Gabriela vyštudovala politológiu (PhD.) a v roku 2012 získala magisterský titul vo VŠ pedagogike na Oxfordskej univerzite. Od roku 2004 koordinuje prípravu workshopov a iných aktivít pre VŠ učiteľov. Založila stálu skupinu ECPR Teaching and Learning Politics a je členkou redakčnej rady časopisu Journal of Political Science Education. Spolu s Eszter Simon editovala knihu Teacher Development in Higher Education. Existing Programs, Program Impact and Future Trends (Routledge, 2012). V roku 2019 sa stala Principal Fellow britskej Higher Education Academy. V roku 2021 spoluzaložila Asociáciu pre kvalitu vo vysokoškolskom vzdelávaní.
David je na misi za smyslem. Sběratel obrazů a příběhů, projektový provokatér a technologický skaut. Říká, že každý projekt je příjemné začít s myšlenkou na závěrečnou oslavu, a přizpůsobit tomu přípravu, plánování i průběh. Jeho domovem je ČVUT, Fakulta informačních technologií, katedra softwarového inženýrství. Dále spolupracuje s Laboratoří výzkumu programování a jako technologický skaut působí také na Stavební fakultě ČVUT.
Radka vyštudovala sociálnu psychológiu a psychológiu práce a momentálne pôsobí ako odborná asistentka na Ekonomickej fakulte TUKE a ako koordinátorka Centra sociálno-psychologickej podpory TUKE s celoškolskou pôsobnosťou. Svoju pedagogickú kariéru začínala na Katedre inžinierskej pedagogiky TUKE, kde sa venovala príprave učiteľov odborných predmetov na stredných školách, ako aj participácii na kurze Vysokoškolská pedagogika pre učiteľov TUKE. Okrem toho sa každoročne venuje základnej psychologicko-pedagogickej príprave doktorandov. V rámci aktivít v aliancii Ulysseus participovala na vytvorení mentoringového program pre učiteľov.
Martin aktuálne pôsobí ako docent na Pedagogickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Výskumne sa venuje hlavne témam seba regulácie a motivácie vo vzdelávaní. V pedagogickej činnosti sa sústredí na oblasť pedagogickej diagnostiky a alternatívnych koncepcií vo vzdelávaní. Vedie tiež tréning komunikačných zručností pre učiteľov a tréning zážitkovej pedagogiky. Ako expert spolupracuje s Nadáciou Pontis, Nadáciou ZSE a SKAV Slovensko. Ako lektor spolupracuje s n. o. Indícia, Komenským inštitútom n. o. ŽIVICA. Je veľký sympatizant lenivého rodičovstva, Montessori pedagogiky a školy Summerhill.
Alena je profesorkou na Strojníckej fakulte TUKE, kde najprv pôsobila v oblasti biomedicínskeho inžinierstva a v súčasnosti v automatizácii so zameraním na služby (napr. platformy IoT v priemysle). V roku 2000 spoluzaložila Bezbariérové centrum na TUKE. Má viac ako 20 ročné skúsenosti s prácou so študentmi so špecifickými potrebami a je špecialistkou pre oblasť podporných technológií a vyhodnocovanie špecifických potrieb. Participovala na vyše 15 medzinárodných projektoch v oblasti rehabilitácie, služieb a podpory ľudí so zdravotným postihnutím. Je členkou medzinárodných organizácií AAATE - Association for the Advancement of Assistive Technology inEurope, EASTIN - Globálna informačná sieť podporných technológií a GATE - TheGlobal Cooperation on Assistive Technology pri WHO.
Marek podniká v oblastiach poradenstva a rozvoja rýchlo rastúcich firiem, venuje sa taktiež investovaniu do technologických firiem, realít a do vzdelávania. Pracovne pôsobil v 8 krajinách, pracoval dlhodobo vo firme Google, kde budoval a viedol nadnárodne obchodné tímy. Absolvoval štúdium na prestížnej univerzite Stanford v USA. V rámci vzdelávania vedie celoslovenskú vzdelávaciu inštitúciu SCALEUP ACADEMY, ktorá je zameraná na rozvoj zručností budúcnosti a prioritne vzdelávanie v oblasti AI. Aktívne prednáša a pravidelne hosťuje na troch univerzitách na Slovensku.
created with